Annuleren & retourneren

Annuleren
Het is niet mogelijk om een afgeronde bestelling te annuleren zodat deze niet verstuurd wordt. Om bestellingen zo snel mogelijk te bezorgen, worden ze namelijk direct opgenomen in ons levertraject. Zodra je de bestelling hebt ontvangen, kun je een mail sturen naar: klantenservice@mimic.nl of je kunt bellen via 0800 – 255 11 11 en je retour aanmelden. Na je aanmelding laten we je precies weten wat de vervolgstappen zijn. Je mag de producten gratis retourneren.

Binnen welke termijn kan ik mijn bestelling nog retourneren?
Je kunt de bestelling binnen de afkoelingstermijn (14 kalenderdagen na ontvangst) zonder opgaaf van reden aan ons retourneren.
De afkoelingstermijn van 14 kalenderdagen gaat in op de dag na ontvangst van je bestelling.
De kosten voor het retourneren zijn gratis. Mochten de producten bij retourneren beschadigd zijn, dan kunnen wij hiervoor kosten in rekening brengen.

Wanneer wordt mijn betaling teruggestort?
We betalen je meteen terug nadat we je retourzending afgehandeld hebben. De meeste retourzendingen hebben we verwerkt binnen 5 werkdagen nadat ze teruggestuurd zijn. Hoe snel het geld daarna op je rekening staat, hangt af van je betaalmethode. Voor IDEAL of achteraf betalen is dit vaak binnen 3 werkdagen.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Indien je de bestelling wilt retourneren, kun je per e-mail (klantenservice@mimic.nl) of per telefoon (0800 2551111) contact op nemen met onze klantenservice om de retourzending aan te kondigen.
Je kunt ook retourneren via het modelformulier voor herroeping.

Je kunt de retourzending versturen naar het volgende retouradres met vermelding van jouw naam en ordernummer.

Mimic Klantenservice
o.v.v. retour
Antwoordnummer 50
4800 WB Breda

Kan ik mijn bestelling gratis retourneren?
Je kunt de producten gratis retourneren binnen de daarvoor aangegeven termijn van 14 dagen (na ontvangst van je bestelling).

Menu